19 Eylül 2012 Çarşamba

2. Blog 3. İş Günümmmm

Merhabalar ;
         Biliyorum şuan kimse okumuyor ama ben bir gün illa birileri okur diye yazacağım. Deli miyim yahu? Evet tam da öyleyim etrafımdaki herkesten de çok duyduğum bir kelimedir. Deli derler zaten bana :))) Öncelikle misanthrope ne onu açıklayayım. Misanthrope; İnsanlardan , insanlıktan nefret eden kişi, topluluk vs. anlamında bir kelime. Evet pek sevmem insanları çünkü yaratılış nedenini unutmuş gayesiz bir şekilde yaşamayı tercih ediyorlar. Gereksiz işlere çok kafa yorarken en gerekliyi düşünmeyi bile akıl edemiyorlar.
       Bir de ben şu otobüs olayından gerçekten sıkıldım. Yani insanız sonuçta hayvan gibi muamele görüyoruz. Sanki bir ahıra inek falan doldurur gibi tıka basa dolduruyorlar otobüsleri...He bir de şu var ki artık göz boyamanın ne kadar geliştiğini görüyoruz. Yahu evleri yıkıyorlar böyle güzelce sokakları kirletiyorlar her çamur bir de. Kış ne yapıcaz onu düşünüyorum şimdiden. Ayakkabılar da mahvolur. Seslerden uyuyamazsın , oturamazsın, tv izleyemezsin yani yaşama koşullarında engellenir. Gürültü kirliliği desen var , çevre kirliliği desen var. Zaten bir de 3 dairelik evi yıkıp 20 dairelik ev konduruyorlar. Gelenleri tanımazsın , ee doğal olarak insani bağlar da kopar. Sonra bir de çıkıp derler ya artık eskisi gibi değil hiç bir şey. Tabi olmazsan insanlar , canım ülkem uyudukca daha neler gelecek başımıza Allah bilir. En komiği de bu kadar şikayet ettiğim şeye isim vermişler ya. İnsan gülmeden geçemiyor. Ne ismi söyleyeyim ; Kentsel Dönüşüm. Böyle afili isimler vererek altta yatan iğrençliği de iyi gizleyebiliyorlar. Bravo valla :):) 
    Bu günde bu kadar.Sen uyu Türkiye'm olur mu? Kurtlar kaptı bütün her şeyini. Bil istedim. Hadi sağlıcakla kalınnnnn :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder