27 Eylül 2012 Perşembe

Ah bennn :)))

Yine bu sefer yazacağım dedim ama yazmadım. Sözünde duran bir insan olarak yakışmadı bana biliyorum. Niye yazmadığıma gelince malum artık 2 haftadır çalışıyorum ve buradaki bilgisayar ölü gibi. Bende giremiyordum sinir olurum diye. Yavaşlıktan nefret ederim, annemden geçen bir huy herhalde. O yüzden canım cicim sevgilimin dizüstüsünü aldım onu kullanıcam kısa süreliğine sonra kendime alırım heralde yoksa burada bu bilgisayarla kafa yenir.
Bir de ekleyeyim; ben böyle güzel bloglar buldum onları takip ediyorum. Güzel şeyler paylaşılıyor. Biraz ders alıp bende öyle bir blogger olacağım inşallah.Baktığım kadar ile genelde annelerin açtığı bloglar dolu dolu, eğlenceli. Bende anne olduğumda iyi bir blog yazarı olurum artık :)))
Bir de güzel bir resim ekleyeyim ve bitiş yapayım.Bu vosvoslar hayalimdeki otomobilim başlığını çok güzel dolduruyor. Fazla seviyorum sizleri :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder