16 Ekim 2012 Salı

Çok sinir bozucu !!

Bugün işten çıktım otobüs bekliyorum. Patron denilen pislik adam 2 defa aramış gördüm çağrı bıraktım tekrar aradı. Öküz herif niye işten çıktın ben çıkınca arkamdan hemen çıkıyorsun diye saydırıyor. Ee öküz napıcam orada mı sabahlama bekliyordun. Beyinsiz ya. O kim de bana bağırıyor babam bana bağırmamı yani. 2 kuruş para vericek diye katlanamam öyle afra tafraya yarında zaten gidip ayrıldığımı söyleyeceğim. Sürtsün burnu. Mal ya nasıl bana kızabilir halen hazmedemedim çok sinirliyim yani.
Böyle insanları alıcaksın iyi bir döveceksin. Bir de ben bir şey bilmiyorum sanıyor. Ben Ankara'dan gelen müfettişlerle çalışmışım, devlet binasında çalışmışım , kıçı kırık bir işletmede mi çalışamayacağım. Bir kendileri lise mezunu. Allah'ım sen niye böylelerine para verirsin ki. Kalkıyor işte bir tarafları. Bir de anlaşmıştık bayramdan sonra gitmeyecektim aam adamdan bu gün izin istediğimde tama yarın hastaneden sonra gel ben çıkacağım diyor. Gerizekalı o zaman ne diye beni çıkartıyorsun. Daha kendi işini yapamıyorken hemde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder