29 Ekim 2012 Pazartesi

Ve bende terkosa gittim :)

Öncelikle 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun. Bu bayramı kutlamayı bize yasaklayan adama da yazıklar olsun! Nasıl oluyorsa Atatürk ne yaptıysa yasaklanıyor bu ülkede dur diyememek elden bir şey gelmemesi ne kötü insanın sinirleri bozuluyor. 

Ve bende bugün dedim ki hadi Aylin taksime taktım sevgiliyi de kola.Belki bayram yürüyüşlerine de katılırız diye gittik. Ama yoktu öyle bir şey. Biz de hemen terkos yoluna koyulduk. Atlas , Halep , Aznavur pasajlarını Beyoğlu İş Merkezini geçtik geldik terkosa ne güzel şeyler gördüm . Değişti diyenlere , pahalı diyenlere inat tezgahların tümü 5 tl idi . Kazaklar 10-35 arası , gömlekler (hemde müthiş) 20-35 arasıydı , pantolonların 10 tlye satıldığı bir tezgahta vardı hemde . Ben 9 parça üst , 2 pantolon , bir de akrabamızın düğünü için elbise. Çekersem eğer koyarım resimleri de. Kimse yok biliyorum ama öpüldünüz canlarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder